Thailand deel see - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Lindsey Jonkers - WaarBenJij.nu Thailand deel see - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Lindsey Jonkers - WaarBenJij.nu

Thailand deel see

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

18 November 2013 | Thailand, Koh Tao

Ja deel 4 alweer al!

Nou, in deel 3 begon ik met 'We zijn gearriveerd in het zonnige zuiden.' Bij dit deel wil ik dat graag even corrigeren, helaas haha. Op Koh samui hebben we prachtig weer gehad! Lekker zonnetje enzo :) Tot aan de laatste nacht. Dat was misschien al een voorteken haha. Het stormde flink, ook onweer, harde regen... 'Maar ja, dat is maar 1 nachtje. Dat komt wel weer goed.' Dachten we. Hoopten we. Haha ;)

Na de boottocht richting Koh tao, wist ik het zeker. Ik word later als ik groot ben, zeker geen zeeman! Haha. Ook weer die storm met kei hoge golven. Misselijk dat ik was! Maar gelukkig wel alles binnen kunnen houden ;) dat toch wel. Eenmaal aangekomen en bijgekomen ;) zijn we het dorpje gaan verkennen. Leuk! Gezellig veel barretjes en winkeltjes. En ze gooien je bijna dood met massagesalons hier. Dus die moesten we ff proberen he ;) Spa Aurori was de gelukkige winnaar. En wat ben ik blij met die keuze! Kei lieve vrouwtjes, die geweldig konden vouwen en kneden! Een beetje op rare plekken misschien wel haha want billen en borsten moesten er ook aan geloven haha. Of ja, dat laatste alweer alleen bij mij want bij Joy deden ze dat dan weer niet?! Heel apart weer! ;) Het kan toch alleen mij weer overkomen, dit! Hahaha Daarna hebben we een klein beetje gezondigd met het eten bij de Italiaan ipv bij de lokale Thai. Maar de rijst komt je na 2 weken soms wel een beetje de neus uit haha.
Dag 2 op Koh tao zijn we heel fanatiek begonnen met het kopen van snorkel en duikbril. Want dit is the place to be, als het om snorkelen en duiken gaat. Dus dan willen we dat meemaken hè! Maar alsof de weergoden het wisten, toen we net afgerekend hadden, kwam het met bakken uit de hemel gevallen. En het is helaas ook niet echt meer droog geworden. (We denken zelf dat het wat te maken heeft met de tyfoon die bij de Filipijnen rond heeft geraasd. Maar wij zijn geen Piet Paulusma, dus zeker weten doen we het niet haha.) Dus snorkel maar in het hotel gelegd en wat doe je dan verder op een eilandje dat alleen is bedoeld om te komen snorkelen? Juist! Massage! :) haha Die vrouwtjes lachen, toen we nog geen 15 uur later alweer aan kwamen zetten voor de volgende behandeling. En nu willen jullie natuurlijk weten hoe die gegaan is hè? Haha heeeeeeerlijk! En precies weer op de manier van gister. Joy weer zonder, en bij mij weer met bovenkant meegenomen. En we hebben niks gezegd hè! Ik snap der niks van haha. Het slechte weer blijft trouwens nog zeker een week zo :( en we hebben dus besloten morgen weer de catamaran te pakken en richting vasteland te gaan. Hua Hin (de koninklijke badplaats) is de volgende halte.

Op naar het goede weer in Hua Hin! (Dus graag bij deze ff voor ons duimen haha.)

Xx Lins en Joy

  • 18 November 2013 - 06:56

    Ingrid /Mam:

    Hai Lady's, tja dat is balen dat het nu slecht weer is, ik zou ook zeggen zoek de zon op. Ik hoop dat het bootreisje nu een beetje rustiger is verlopen en jullie weer in het zonnetje zullen zitten. In de winkel van de snorkels zullen ze wel gedacht hebben.....die rare buitenlanders willen ze gaan snorkelen en het weer laat het voorlopig niet toe want er zal daar toch zeker wel een lokale Piet Paulisma rondlopen of niet?. Nou dan is het toch boffen met zo een complete massage. ( als je dat lekker vindt) niks voor mij haha!! Voor nu nog veel plezier geniet nog maar en tot schrijfs.
    Liefs mam.

  • 18 November 2013 - 07:52

    Marcel En Edith:

    Hey Lindsey en Joy,

    OK moi. Hebben jullie een regendans kunnen doen.
    Dat kan daar dan weer wel. Hier zou je voor paal lopen maar in Thai land kan dat goed.
    Als het zo hard regent kunnen jullie die snorkel ook opzetten als je gaat wandelen dan kun je gewoon door ademen zonder water in je neus te krijgen. Ha ha
    En het is ook een leuk souveniertje om mee naar huis te nemen hè.
    Misschien krijgen jullie nog wel de kans om het snorkelapparaat te gebruiken aldaar.
    Ja het weer heb je niet in de hand en dat is af en toe wel jammer maarja het is gewoon zo.
    En ook een beetje foetelen met het eten mag gerust want al zou ik er niet zo veel moeite mee hebben (rijst enz) dat weten jullie wel een lekkere pizza kun je niet afslaan.
    Nou zo'n fijne massage zou ik ook niet willen missen. Heerlijk toch?
    Ja Lindsey en dat ze bij jouw de bovenkant mee namen was dat misschien omdat je je snorkel op had?
    Dat vrouwtje heeft zeker gedacht :deh meikske zal ik uns goe hellepe.hi Hi
    Dat had ik willen zien,en ik denk dat dat vrouwtje ook stiekem heeft gelachen.
    Ik hoop dat Joy daar een foto van heeft gemaakt maar dat zal zeker wel en die wil ik zien.
    En nu weer verder met de catamaran en dat is ook een fijn ritje naar het vaste land.
    Zeilen dat is Joy haar specialiteit of niet?
    Hopelijk gaat het varen naar het vaste land zonder misselijk te worden.
    Take care,have fun and becareful.
    Pap.

  • 20 November 2013 - 20:29

    Jos En Toos:

    Hoi wat leuk om dat dat te kunnen lezen wat jullie meemaken,het is een spannende storry,nog een week en dan zit het er al weer op,geniet er nog van .en een goede reis terug.gr Jos en Toos xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Lindsey

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1240
Totaal aantal bezoekers 25891

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 26 September 2017

Amazing Africa

02 November 2015 - 30 November 2015

Back down under

02 November 2013 - 23 November 2013

Zusjes in Thailand

21 September 2012 - 04 November 2012

Mijn reis down under en in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: